reklama

Hlina a duté hlavy

Nie, nebude to o politike. Bude to o parku, v ktorom sa hrávali moje deti, kde kvitla púpava, niekedy aj nepokosená burina. To vtedy, keď vraj neboli peniaze. Ale bol park. Tráva, stromy, nejaký ten krík a lavičky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Potom bol oznam:

Obrázok blogu

Úradnícke žonglovanie so slovami: Statická doprava. Pekný nezmysel, čo je to za dopravu, ktorá stojí.

Ale, pozor! Stavbou sa vraj zabráni devastácii zelene. Áno. Trávu dlávili kolesami áut nepozorní vodiči, keď sa im nedarilo zaparkovať v rovnej línii. Zeleň chrániť treba.

A takto vyzerá deklarovaná ochrana zelene v praxi:

Obrázok blogu

po niekoľkých hodinách:

Obrázok blogu

Báger v parku, breza bez koreňov, jama hlboká pol metra, či viac. Nemeral som to, nemohol som sa nato pozerať.

A tá tmavá hlina, bezmocne vyhodená na hromadu. Hlina, ktorá má trvalejšiu hodnotu, ako hmota, čo nosia tí, ktorí to naplánovali a spôsobili, vo svojich hlavách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, tiež logický nezmysel, čo už môže byť v dutej hlave?

Vladimír Masár

Vladimír Masár

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som strojár čo má celý život do činenias hrubými mechanizmami, preto mám rád krehké veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu