reklama

Lidl, Lidl, prečo?

Človeku na cestách príde pod ruku kadečo, trebárs aj reklamný leták z obchodu. V Nemecku o to skôr, že Lidl je tam doma. Pozriem sa reku, čo tu majú... Germáni. A veruže majú: Čerpadlo! To moje staré v záhrade už melie z posledného a toto tak krásne žiari na farebnom obrázku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Dodám aj link, aby nebolo, že rozprávam do vetra:

http://www.lidl.de/de/FLORABEST/FLORABEST-Edelstahl-Gartenpumpe-FGP-1000-A1

Uff! Nerezové čerpadlo, 1000 Wattov a len za 49,99 Ééé. A veruže kúpim! Nech nejem! Ale smola, akcia koliduje s mojim odchodom, začne sa až v pondelok a ja už budem preč.

Hmm, čerpadlo nebude...

Nestačil som sa doma ani zohriať a čuduj sa svete, zase leták a zase Lidl. Čerpadlo je tu! To isté, ale cena je „trošku" iná. Bombastická!!! Len za 69,99. Kto neverí, leták nájde v schránke a keď nie, link je tu:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://www.lidl.sk/cps/rde/xchg/lidl_sk/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=21829

Naštval som sa, povahou detektív, pátram v čom je chyba. Prečo cenu pre slovenského zákazníka zvýšili o 40%, oproti cene, pre predsa len kúpyschopnejšieho Nemca?

Uznám, že z Hamburgu, či kde to vykladajú čínske kontajnery, je to do Košíc síce o trochu ďalej, ako do najvzdialenejšieho nemeckého mesta a náklady na kamión sú o čosi vyššie, ale predsa. DPH máme 20%, ale aj Nemci akési DPH majú, na priemyselný tovar vraj 19%.

Žeby privysoké platy ich tunajších zamestnancov!? Nedajte sa vysmiať! Tomu neverím!

A tak som prišiel nato, že Lidl si z nás asi robí srandu.

Vladimír Masár

Vladimír Masár

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som strojár čo má celý život do činenias hrubými mechanizmami, preto mám rád krehké veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu