reklama

Teta, mama Vám píše

V nedeľu popoludní sa za plotom ozval tenký hlások: „Tetááá..." Teta, mohla to byť moja žena, ale aj moje dve dospelé dcéry, skrátka, niekto by sa mal zdvihnúť a ísť sa pozrieť na neohlásenú návštevu. Naveľa, naveľa, jedna z nich opustila záhradné kreslo a doniesla tento list:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Nie je to list, skôr lístok od dvadsaťsedemročnej mamy, „poštárkou" je jej najstaršia asi osemročná dcéra. Sprievod tvoria malí súrodenci. Takmer všetci z piatich. Písmo na lístku je čitateľné, ale obsah ťažšie stráviteľný. Nie pre gramatické chyby, ale pre realitu, ktorú popisuje. V nedeľu, po dobrom obede.

Keď na dôvažok vieme, že manžel, otec týchto piatich detí, je vo väzení pre ublíženie na zdraví, teda na zdraví ublížil práve tejto matke piatich detí, situácia sa stáva ťaživou a peniaze menia majiteľa aj bez potvrdenky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo si nechať tento lístok ako potvrdenku?

Lístok mám, ale je mi nanič. Prebehli tri týždne a peniaze sa nevrátili. Asi nebolo z čoho, alebo „sa" zabudlo.

Nevadí, nejako to prežijem, život je taký.

Vladimír Masár

Vladimír Masár

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som strojár čo má celý život do činenias hrubými mechanizmami, preto mám rád krehké veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu